Hankkeen tutkijaryhmä ja hankeyritykset kokoontuvat yhteisen kehittämisseminaarin merkeissä uusissa tiloissamme Kulttuuritalolla
ROBINS-hanke rakentuu Tampereen ammattikorkeakoulun ja Tampereen yliopiston tutkijoiden väliselle yhteistyölle. Hankkeessa on mukana viisi hankeyritystä; Differo, Gravicon, Gofore, Sales Communications, Codemen ja Intolead.
Business Finlandin rahoittaman tutkimushankkeen tavoitteena on tutkia myyntitoimintojen automatisointia robotiikkaa ja tekoälyä hyödyntäen. Hankkeessa tuotetaan uutta tietoa suomalaisten yritysten hyödynnettäväksi. Samalla mahdollistetaan kasvua sekä kansainvälistymistä. Hankkeessa edistetään myynnissä hyödynnettäviä skaalautuvia, digitaalisia ratkaisuja ja malleja.
Huominen yhteisseminaari alkaa mielenkiintoisissa merkeissä, kun yritykset ja tutkijat pohtivat yhteisen workshopin kautta business-to-business (B2B) myynnin muutoksia digitalisaation murroksessa. Työpajan avaa Suomesssa vierailulla oleva professori Maria Rouziou, Wilfrid Laurier yliopistosta. Iltapäivästä paneudutaan hankeyrityksien arkeen ja käsitellään sitä, että miten ROBINS-hanke on toteutunut tähän mennessä osana yrityksien päivittäistä arkea.
Kohti älykkään myynnin ekosysteemiä (Kauppalehti)
Näin sai alkunsa Robins-tutkimushanke
Pia Hautamäki, KTT, ROBINS-hankkeen vastuullinen johtaja
Myynnin yliopettaja, Tampereen ammattikorkeakoulu
pia.hautamaki@tuni.fi, p. 040 4156 827