Gravicon Oy toteutti asiakastyytyväisyyskyselyn loppuvuodesta 2016. Kysely toteutettiin puhelinhaastatteluna Modelspace-käyttäjille.
Vastaajat arvioivat muun muassa palvelun luotettavuutta ja Modelspace asiakastukea. Lisäksi kysyimme suosittelisiko käyttäjä Modelspace-ohjelmistoa muille. Vastaajat arvioivat kysymyksiä skaala-asteikolla 1-10. Saimme tuloksia seuraavasti:
Palvelun luotettavuus 8,5
Mielipide asiakastuesta 9,0
Palvelun suosittelu 8,5
Vapaassa palautteessa käyttäjät antoivat palautetta Modelspacen käytöstä:
”Modelspacen käyttö säästää aikaa.”
”Kaikki tieto on löydettävissä yhdestä paikasta.”
”Luotettava palvelu.”
”Asiakastuesta saa apua aina nopeasti.”
”Modelspace helpottaa viestintää.”
”Asiakastuki vie kehitysideat hyvin eteenpäin.”